مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 19:152024-01-01سياسي

12 مرکز گردشگری گلستان اخطار دریافت کردند


رییس گروه گردشگری معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: در بازدید از مراکز اقامتی و گردشگری گلستان در 9 ماهه امسال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، علی نوری عصر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه تعداد سه هزار و 700 بازدید نظارتی توسط کارشناسان نظارت معاونت گردشگری در راستای نظارت بر ارائه خدمات، صیانت و رعایت عفاف و حجاب و بررسی موارد بهداشتی از تأسیسات گردشگری استان اجرایی شد.

رییس گروه گردشگری معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: از این تعداد بازدید، دو هزار و 813 مورد مربوط به مراکز اقامتی، 577 بازدید از رستوران ها، مراکز پذیرایی و بین راهی و 310 مورد مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی استان است.

وی بیان کرد: در این بازدیدها تعداد 12 مورد اخطار، 26 مورد تذکر و 20 مورد تشویق برای واحدهای گردشگری استان به ثبت رسیده است.

نوری با اشاره به این که فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان مختص نوروز نیست، تأکید کرد: در طول ایام سال به شکل مستمر از مراکز اقامتی، تأسیسات گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی استان بازدیدهای نظارتی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 مرکز گردشگری گلستان اخطار دریافت کردند

12 مرکز گردشگری گلستان اخطار دریافت کردند