مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 16:512024-01-03اقتصادي

گزارش روزنامه گاردین از افزایش دزدی از مغازه ها در انگلیس


روزنامه انگلیسی گاردین با استناد به آمار جدید از رکوردزنی دزدی از مغازه ها در این کشور خبر داد و نوشت بحران هزینه های زندگی مردم را وادار کرده به دنبال راه های جایگزینی برای تامین اقلام مورد نیاز خود باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل فارس، روزنامه گاردین با استناد به آمارهای رسمی نوشت است که بحران هزینه های زندگی در انگلیس به رشد بی سابقه دزدی ها دامن می زند، چراکه مراجعه مردم به بازار سیاه غذا در حال افزایش است.

به نوشته این روزنامه، برآوردهای کنسرسیوم خرده فروشی انگلیس نشان می دهد که سرقت های خرده فروشی در سال 2023 یک میلیارد پوند (1.

3 میلیارد دلار) به این صنعت خسارت زده است.

در عین حال، آمارهای وزارت کشور انگلیس هم نشان می دهد، دزدی از مغازه ها به بالاترین میزان از زمانی که ثبت آمار آن آغاز شده، رسیده است.

اقلامی که بیشتر دزدیده می شوند، گوشت، پنیر و شیرینی ها هستند که کالاهای با ارزش بالا محسوب می شوند و قابلیت فروش دوباره دارند.

این اقدام در حجم های زیاد از فروشگاه ها و کامیون ها دزدیده می شوند تا به مردمی که از افزایش قیمت ها آسیب دیده اند فروخته شود.

اندرو گوداکر، مدیر اجرایی انجمن خرده فروشان مستقل انگلیس می گوید، بحران هزینه های زندگی مردم را مجبور کرده تا راه های جایگزینی برای تامین اقلام مورد نیاز خود بیابن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش روزنامه گاردین از افزایش دزدی از مغازه ها در انگلیس

گزارش روزنامه گاردین از افزایش دزدی از مغازه ها در انگلیس