مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 15:302024-01-03اقتصادي

ادارات استان یزد در روزهای پنجشنبه تا پایان بهمن ماه تعطیل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، استانداری یزد در بخشنامه ای اعلام کرد: به منظور صرفه جویی و افزایش ضریب پایداری و کارکرد ایمن شبکه گاز و برق ، - استانداری یزد در بخشنامه ای اعلام کرد: به منظور صرفه جویی و افزایش ضریب پایداری و کارکرد ایمن شبکه گاز و برق، کلیه دستگاه های اجرایی استان به استثناء دستگاه های خدمت رسان، مراکز درمانی و مدارس از تاریخ 1402/10/13 تا 1402/11/30 در روز های پنج شنبه تعطیل خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، استانداری یزد در بخشنامه ای اعلام کرد: به منظور صرفه جویی و افزایش ضریب پایداری و کارکرد ایمن شبکه گاز و برق ، کلیه دستگاه های اجرایی استان به استثنا دستگاه های خدمت رسان، مراکز درمانی و مدارس از تاریخ 1402/10/13 تا 1402/11/30 در روزهای پنج شنبه تعطیل خواهد بود.

این اقدام در جهت اجرای بند 4 مصوبات پانزدهمین جلسه کارگروه انرژی استان و به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی و در راستای محدودیت های ابلاغی برای افزایش ضریب پایداری و کارکرد ایمن شبکه گاز و برق کشور انجام می شود.

رعایت الزامات مصرف ایمن و بهینه گاز و برق در راستایی صرفه جویی در بخش های مذکور مطابق با ابلاغیه ها و بخشنامه ها ضروری است و با دستگاه های متخلف برابر قانون برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات استان یزد در روزهای پنجشنبه تا پایان بهمن ماه تعطیل شد

ادارات استان یزد در روزهای پنجشنبه تا پایان بهمن ماه تعطیل شد