مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:102023-12-25سياسي

خانه کارگر: منافقین عامل ترور 1200 کارگر بی گناه باید قاطعانه محاکمه شوند


خانه کارگر با صدور بیانیه ای در حمایت از دادگاه منافقین تاکید کرد: منافقین عامل ترور 1200 کارگر بی گناه باید قاطعانه محاکمه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، خانه کارگر با صدور بیانیه ای در حمایت از دادگاه منافقین تاکید کرد: منافقین عامل ترور 1200 کارگر بی گناه باید قاطعانه محاکمه شوند.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:   بسم الله الرحمن الرحیم کارگران یکی از زحمت کش ترین اقشار جامعه هستند که با اندیشه خلاق و بازوان توانمند خود ، حساس ترین اهرم اقتصادی کشور را در دست گرفته اند و چرخ اقتصاد کشور را با کار و تلاش فراوان و همت والای خود به گردش در می آورند.

  نام کارگر هر جا به میان می آید ناخودآگاه اذهان را به یاد زحمت و تلاشی می اندازد که از آن روزی حلال و طیب کسب می شود و این طیف وسیع و گسترده جامعه در حالی که کار را عبادت می دانند، در سخت ترین شرایط نیز سنگر عرصه کار و تولید را خالی نمی کنند.

  توجه به جایگاه و اعتبار کار و کارگران در دین مبین اسلام هم یکی از مسائل مهمی است که در نگاه قرآن و ائمه معصومین نیز همواره بر آن تاکید فراوان شده است تا جایی که پیامبر عظیم الشان اسلام بر دستان کارگر بوسه می زدند و در حدیثی از ایشان داریم: عبادت هفتاد جزء است که بهترین آن، کسب روزی حلال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه کارگر: منافقین عامل ترور 1200 کارگر بی گناه باید قاطعانه محاکمه شوند

خانه کارگر: منافقین عامل ترور 1200 کارگر بی گناه باید قاطعانه محاکمه شوند