مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 16:502024-01-05سياسي

معاون استاندار یزد: دشمن از تداوم مکتب حاج قاسم ودوستداران او خوف وهراس دارد


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، گفت: این حادثه نشان داد مکتب حاج قاسم به معنای واقعی زنده است و دشمن از تداوم مکتب حاج قاسم و دوستداران او هراس دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهاباد، علی اکبر عزیزی ظهر امروز در مراسم چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهدای بهاباد با بیان این که  حاج قاسم سلیمانی نمونه برجسته ای از تربیت شدگان اسلام ناب و مکتب امام راحل عظیم الشان(ره) بود که همه عمر خود را در راه جهاد الهی گذرانید اظهار کرد: حضور گسترده مردم در چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی نشان داد که حاج قاسم در دل های مردم جا دارد.

وی با بیان این که به قول حاج قاسم ما ملت شهادت هستیم و از شهادت هراسی نداریم، افزود: البته دشمن به این نکته توجه ندارد که مکتب ما با شهادت عجین است و منتهای آرزوی ما همین شهادت در این مسیر مقدس است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تاکید بر این که دشمن نگران آثار فرهنگی مکتب حاج قاسم است که در دل و قلب مردم نهادینه شده و ریشه دارد، گفت: ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی در جامعه تبیین ونهادینه شود.

عزیزی دربخش دیگری از سخنان خود از ولایت مداری مردم شهرستان بهاباد سخن گفت و تصریح کرد: شمامردم همیشه درصحنه بهاباد دراستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار یزد: دشمن از تداوم مکتب حاج قاسم ودوستداران او خوف وهراس دارد

معاون استاندار یزد: دشمن از تداوم مکتب حاج قاسم ودوستداران او خوف وهراس دارد