مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 08:102023-12-26اقتصادي

تمام نواقص مسکن مهر پردیس تا پایان سال رفع می شود


برخی واحدهای تحویل شده در ادوار گذشته، با نواقص و نبود انشعابات روبرو بودند که تا پایان سال تمام نواقص رفع می شود.

- خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران پردیس بعدازظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس درخصوص ناقص بودن برخی واحدهای مسکن مهر پردیس اظهار کرد: در این دوره تحویل هایی که مساکن مهر صورت می گیرد باید به صورت کامل و با خدمات آب، برق، گاز فاضلاب و غیره باشد، اما برخی واحدهایی که در سال های قبل تحویل متقاضیان شده از این قاعده مستثنی و این شرایط را نداشتند.

وی با بیان اینکه ما همزمان با تحویل واحدهای تکمیل شده، به مباحث این واحدها ورود کردیم، گفت: برخی از این واحدها با پیشرفت 95 درصد توسط پیمانکار نگه داشته شده بود و به دنبال رفع نقص نرفته بودند اما به تدریج تمام این نواقص رفع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس افزود: به فازهای مختلف ورود کرده و در صورت عدم نصب انشعابات آب، برق و گاز اقدامات لازم را برای اتصال این خدمات انجام می دهیم.

محبت خواه ادامه داد: درخصوص انشعابات گاز با مشکلاتی مواجه بودیم که باید ناظرین برای نظارت و تایید لوله کشی وارد می شدند که این اقدام با مشخص شدن ناظرین طی هفته گذشته انجام شده است و قول می دهیم تمام واحدهایی که در سال های قبل تحویل داده شدند را رفع نقص کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام نواقص مسکن مهر پردیس تا پایان سال رفع می شود

تمام نواقص مسکن مهر پردیس تا پایان سال رفع می شود