مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 21:352023-12-23حوادث

توقیف موتور سیکلت قاچاق در جلفا


فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از توقیف یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق به ارزش 13 میلیارد ریال توسط مأموران انتظامی شهرستان جلفا خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از توقیف یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق به ارزش 13 میلیارد ریال توسط مأموران انتظامی شهرستان جلفا خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان جلفا حین گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکوک شده و آن را جهت بررسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بررسی های انجام شده مشخص شد، موتور سیکلت توقیفی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی است و کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت را 13 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی خاطر نشان کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه فعالیت مجرمانه در زمینه قاچاق برخورد خواهد کرد و شهروندان نیز می توانند هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف دو دستگاه خودروی سرقتی و دستگیری سارق اماکن خصوصی با پنج فقره سرقت فرمانده انتظامی شهرستان شبستر از دستگیری سارق اماکن با پنج فقره سرقت و کشف دو دستگاه خودروی سرقتی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف موتور سیکلت قاچاق در جلفا

توقیف موتور سیکلت قاچاق در جلفا