مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 14:002024-01-13سياسي

آمادگی فعالان گردشگری سواحل مکران برای خدمت رسانی به گردشگران نوروزی


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان های چابهار و دشتیاری از اعلام آمادگی فعالان حوزه گردشگری برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان های چابهار و دشتیاری از اعلام آمادگی فعالان حوزه گردشگری برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی خبر داد.

خیرالنساء امیری امروز شنبه(23 دی) در حاشیه برگزاری دومین جلسه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی چابهار که با حضور فعالان گردشگری، تورلیدرها، متصدیان و متولیان آژانس های گردشگری و جامعه هتل داران و مراکز اقامتی و بوم گردی ها و به ریاست معاون فرماندار چابهار برگزار شد، اظهار کرد: نوروز بهترین فرصت برای معرفی و نمایش ظرفیت ها و پتانسیل های استان سیستان وبلوچستان به خصوص در جنوب آن می باشد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان های چابهار و دشتیاری افزود: سواحل مکران به فرموده مقام معظم رهبری گنج پنهان است که باید به خوبی دیده شود و در این مهم باید از ظرفیت جامعه محلی، بومیان منطقه و فعالان حوزه گردشگری به خوبی استفاده کرد چرا که آنها در بین مردم هستند و ارتباطات مستقیم و بدون واسطه ای با گردشگران و توریست ها دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی فعالان گردشگری سواحل مکران برای خدمت رسانی به گردشگران نوروزی

آمادگی فعالان گردشگری سواحل مکران برای خدمت رسانی به گردشگران نوروزی