مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 16:402024-01-01سياسي

اصلاح 280 کیلومتر از شبکه های فاضلاب استان قم


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: بیش از 280 کیلومتر از شبکه های فاضلاب استان قم اصلاح و بیش از 90 کیلومتر توسعه خطوط آب در شهر قم انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حسن بختیاری، امروز در نشست خبری که به منظور سالروز تصویب قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب برگزار شد اظهار کرد: تشکیل شرکت آبفا یک حرکت جهشی و مؤثر در ارتقاء خدمات رسانی به مردم در حوزه آب و فاضلاب  است و یکی از نکات مهم و خاص در این زمینه شرایط آبی مجموعه استان با توجه به شرایط اقلیم گرم و خشک آن است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم بیان کرد: در بخش برنامه ریزی تأمین آب، کمیته تخصصی مدیریت بحران آب تشکیل شده که از خرداد ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده و در یک ماه اخیر متأسفانه کیفیت آب به دلیل شرایط بارش ها در حوزه بالا دست(سد دز و کوچری) و کاهش 70 درصدی میزان بارندگی، شرایط نامطلوب داشته است.

وی با اشاره ابلاغ وزارت نیرو در خصوص کاهش سهم قم از سد کوچری و دز تصریح کرد: در سال گذشته توزیع آب از سد کوچری  حدود 80 درصد بود و الباقی از چاه های علی آباد و بخش اندکی از چاه های شهر تأمین می شد که امروز این عدد به 55 درصد رسیده؛ اما از لحاظ سلامت آب و کنترل کیفی نقطه نگرانی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح 280 کیلومتر از شبکه های فاضلاب استان قم

اصلاح 280 کیلومتر از شبکه های فاضلاب استان قم