مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:102024-01-15اقتصادي

صدور 19 مجوز گلخانه کوچک مقیاس در محمودآباد


مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد، از صدور 19 مجوز گلخانه کوچک مقیاس در محمودآباد خبر داد و گفت: تاکنون 15 فقره مجوز بهره برداری گلخانه کوچک مقیاس به مساحت 3هزار و 202 مترمربع و چهار فقره پروانه تاسیس گلخانه گل و گیاه زینتی به مساحت 758 مترمربع از طریق پنجره واحد .

- محمد هادی زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، با اشاره به اینکه نیاز به سرمایه گذاری با حجم اندک و اعطای تسهیلات کم بهره در احداث گلخانه کوچک مقیاس می تواند در زمینه اشتغالزایی روستاییان سهم بسزایی داشته باشد، گفت: 15 فقره مجوز بهره برداری گلخانه کوچک مقیاس و چهار فقره پروانه تاسیس گلخانه مقیاس کوچک گل و گیاه زینتی از طریق پنجره واحد در شهرستان محمودآباد صادر شد.

وی افزود: تاکنون 15 فقره مجوز بهره برداری گلخانه کوچک مقیاس به مساحت 3هزار و 202 مترمربع و چهار فقره پروانه تاسیس گلخانه گل و گیاه زینتی به مساحت 758 مترمربع از طریق پنجره واحد جهاد کشاورزی این شهرستان صادر شد.

  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اشاره به اشتغال زایی 10نفر در این طرح ها، تصریح کرد: گلخانه های کوچک مقیاس، با اصلاح الگوی کشت، فرصتی مناسب برای اشتغالزایی روستاها و زمینه خوبی برای تولید محصولات زراعی مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 19 مجوز گلخانه کوچک مقیاس در محمودآباد

صدور 19 مجوز گلخانه کوچک مقیاس در محمودآباد