مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 23:552024-01-02اجتماعي

کدام مدارس استان قزوین 13 دی غیرحضوری است؟


با توجه افزایش شاخص های آلودگی هوا آموزش در مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی و استثنایی شهرستان قزوین در نوبت صبح و بعدازظهر و مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان آبیک در نوبت صبح و بعدازظهر چهارشنبه سیزدهم دی ماه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

- ایسنا/قزوین با توجه افزایش شاخص های آلودگی هوا آموزش در مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی و استثنایی شهرستان قزوین در نوبت صبح و بعدازظهر و مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان آبیک در نوبت صبح و بعدازظهر چهارشنبه سیزدهم دی ماه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان قزوین طی انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اساس تصمیمات کارگروه اضطرار آلودگی هوای شهرستان قزوین، با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر پیش بینی پایداری هوا و احتمال انباشت غلظت آلاینده ها، به منظور حفظ سلامت دانش آموزان، مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی نواحی یک و 2 در شهرستان قزوین (به جز منطقه کوهین) در 2 نوبت صبح و عصر روز چهارشنبه 13 دی تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی و به صورت غیرحضوری خواهد بود.

در اطلاعیه آموزش و پرورش استان قزوین تأکید شده است که مدارس منطقه کوهین، الموت غربی و شرقی و منطقه طارم طبق روال دایر بوده و به فعالیت حضوری خود ادامه خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام مدارس استان قزوین 13 دی غیرحضوری است؟

کدام مدارس استان قزوین 13 دی غیرحضوری است؟