مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 10:102024-01-13بين الملل

سکوت مصر در برابر حملات تل آویو تا چه زمانی ادامه دارد؟


««عبدالباری عطوان» تحلیلگر جهان عرب با اشاره به سکوت مصر در قبال تعدی و دروغ های رژیم صهیونیستی علیه قاهره درباره گذرگاه رفح، خواستار دست کشیدن این کشور از این سکوت و ورود قدرتمندانه آن شد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: عطوان در مطلبی در رای الیوم با اشاره به موضع منفعلانه مصر در قبال غزه آورده است: مقامات مصری مسئول گذرگاه رفح هستند و باید اقدامی درخور برای عبور کمک ها به غزه و خروج مجروحان از این باریکه انجام دهند.

هزاران کامیون حامل مواد غذایی و پزشکی در مقابل گذرگاه رفح صف کشیده اند و مقامات رژیم صهیونیستی اجازه ورود به آنها را نمی دهند و صفی چهل کیلومتری از شهر العریش تا گذرگاه تشکیل شده است.

وی می نویسد: هنگامی که ارتش رژیم صهیونیستی به نیروهای مصری یورش برد و برج دیده بانی ارتش این کشور را منهدم و اقدام به تیراندازی و کشتن شماری از نظامیان مصری کرد، قاهره واکنشی به این اهانت انجام نداد و امور به کنترل کامل اسراییل بر گذرگاه منتهی شد و در حال حاضر کنترل کامل را در اختیار دارد و به بهانه ممانعت از ورود سلاح به غزه، بازرسی بسیار کند انجام می شود.

عطوان ادامه می دهد: بیش از دو میلیون نفر از ساکنان غزه در خیابانها می خوابند، زیرا از شمال غزه بیرون رانده شده اند و نانی برای کودکان خود ندارند، نانوایی ها از سوی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت مصر در برابر حملات تل آویو تا چه زمانی ادامه دارد؟

سکوت مصر در برابر حملات تل آویو تا چه زمانی ادامه دارد؟