مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 07:502024-01-20اجتماعي

اعطای 300 میلیون تومان وسایل کمک آموزشی به دانش آموزان استثنایی سربیشه


فرماندار سربیشه از اعطای 300 میلیون تومان وسایل کمک آموزشی و کمک توانبخشی به دانش آموزان با نیازهای ویژه یادگیری سطح روستاهای شهرستان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سربیشه، محمدرضا لکزایی، فرماندار این شهرستان در حاشیه اعطای وسایل کمک آموزشی و کمک توانبخشی به دانش آموزان با نیازهای ویژه یادگیری روستاهای سربیشه اظهار داشت: طرح بهبود دسترسی دانش آموزان با نیازهای ویژه یادگیری با همکاری 11 تسهیلگر طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه (CBR) در سطح شهرستان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه حدود 120 دانش آموز معلول در این شهرستان زیر پوشش اداره بهزیستی قرار دارند افزود: همه این دانش آموزان در مدارس استثنایی یا به صورت مهمان در مدارس عادی شهرستان مشغول تحصیل هستند.

فرماندار سربیشه ادامه داد: با پیگیری های انجام شده توسط مدیران مرتبط شهرستان 49 بسته وسایل کمک آموزشی و کمک توانبخشی برای 49 نفر از دانش آموزان با نیازهای ویژه سطح روستاهای شهرستان تهیه و به آنان اهدا می شود.

لکزایی با اشاره به اینکه قیمت هر کدام از این بسته ها مبلغ 6 میلیون تومان است افزود: در مجموع مبلغی حدود 300 میلیون تومان برای تهیه این تعداد بسته وسایل کمک آموزشی و کمک توانبخشی هزینه شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای 300 میلیون تومان وسایل کمک آموزشی به دانش آموزان استثنایی سربیشه

اعطای 300 میلیون تومان وسایل کمک آموزشی به دانش آموزان استثنایی سربیشه