مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 16:202023-12-22بين الملل

پروژه هایی که با پول آمریکا در غزه توسط رژیم صهیونیستی تخریب شده است


خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشته که بر اساس تصاویر ماهواره ای یکسری از پروژه هایی که با بودجه آمریکا و مالیات دهندگان این کشور در غزه بازسازی و ساخته شده در پی حملات رژیم صهیونیستی کاملا نابود شده اند.

- خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشته که بر اساس تصاویر ماهواره ای یکسری از پروژه هایی که با بودجه آمریکا و مالیات دهندگان این کشور در غزه بازسازی و ساخته شده در پی حملات رژیم صهیونیستی کاملا نابود شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از اوایل اکتبر سال جاری میلادی دست کم پنج پروژه با بودجه مالی آمریکا در غزه توسط نیروهای رژیم صهیونیستی نابود یا تخریب شده اند.

در این میان، سازمان ملل اعلام کرده که بیش از 37 هزار سازه در نتیجه این جنگ در باریکه غزه تاکنون خراب یا آسیب دیده است.

ایالات متحده بیش از هفت میلیارد دلار برای کمک های توسعه ای و بشردوستانه در کرانه باختری و غزه از زمان تاسیس آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده در چند دهه گذشته هزینه کرده که شامل 270 میلیون دلار از زمانی می شود که جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا به توقف بودجه جدید در دوره ترامپ پایان داد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس قراردادها و کمک های مالی ایالات متحده در غزه را بررسی و بیش از 30 پروژه ساختمانی را شناسایی کرد که با پول مالیات دهندگان آمریکایی در غزه ساخته شده یا بهبود یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه هایی که با پول آمریکا در غزه توسط رژیم صهیونیستی تخریب شده است

پروژه هایی که با پول آمریکا در غزه توسط رژیم صهیونیستی تخریب شده است