مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 08:202024-01-13اقتصادي

برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی در سمنان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان بر لزوم تقویت برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی در این استان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امیر کرم زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان در حاشیه نمایشگاه صنایع دستی بسیج استان سمنان اظهار کرد: نمایشگاه صنایع دستی بسیج استان سمنان تجلی هم افزایی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان و سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه در حمایت از کارآفرینان صنایع دستی، رونق اقتصادی خانوار، کاهش تورم و آسیب های اجتماعی و ایجاد شورونشاط اجتماعی در جامعه نقشی ویژه دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان افزود: از مزیت های صنایع دستی این است که بانوان هنرمند در خانه با محیطی کوچک به خلق آثار می پردازند و ضمن کسب درآمد، این امر در ایجاد اعتماد به نفس از طریق تولید و فروش صنایع دستی تولیدی نیز مؤثر است.

کرم زاده با بیان اینکه صنایع دستی ارائه شده در این نمایشگاه هنر اصیل ایرانی و اسلامی را به نمایش می گذارد، گفت: صنایع دستی کاربردی می تواند هنر را بیش از پیش اقتصادی کند و زمینه ساز اشتغال زایی بیشتر در استان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی در سمنان

برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی در سمنان