مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 21:202023-12-27سياسي

پیکر شهید«رضی موسوی»در امامزاده صالح دفن می شود


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به تلاش و رایزنی برای تدفین و یا تشییع شهید «سید رضی موسی» در شهر زنجان گفت: تصمیم خانواده بزرگوار ایشان تدفین پیکر این شهید عزیز در امامزاده صالح و در کنار شهید شهریاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از زنجان، ستاد گرامیداشت روز جهانی مقاومت و یادبود سردار شهید رضی موسوی عصر امروز به ریاست ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان و با حضور جمعی از مسئولان استان زنجان برگزار شد.

سردار جهان بخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت به ویژه سیدالشهدای این جبهه سردار سلیمانی و با اشاره به مختصر توضیحاتی در مورد سردار سیدرضی موسوی اظهار داشت: قبل از انقلاب پدر این شهید بزرگوار که کارمند اداره راه بود، به استان زنجان منتقل شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه سید رضی در سمنان به دنیا آمده است، عنوان کرد: وی دوران کودکی و تحصیل را در زنجان گذرانده و سال 1361 رسماً عضو سپاه پاسداران اسلامی استان زنجان شد.

وی با اشاره به اینکه باتوجه به تخصص وی در واحد مخابرات سپاه مشغول بودند، ادامه داد: وی در عملیات خیبر همراه سایر رزمندگان استان زنجان حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهید«رضی موسوی»در امامزاده صالح دفن می شود

پیکر شهید«رضی موسوی»در امامزاده صالح دفن می شود