مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 17:202024-01-12فرهنگي

از ساخت سری جدید سریال «پایتخت» چه خبر؟


پیشتر درباره ساخت فیلم «پایتخت» خبرهایی اعلام شده بود، با این حال همچنان مشخص نیست آنچه به عنوان پروژه «پایتخت» در فراخوان اخیر مطرح شده، در قالب سریال است یا فیلم سینمایی.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، پس از اینکه اعلام شد صداوسیما قصد ساخت ادامه پروژه پایتخت را دارد و در این مسیر دوطرف ماجرا (سازندگان و مدیران) ناامید هم نشده اند، به تازگی فراخوانی برای انتخاب بازیگر و همچنین خبری درباره انصراف محسن تنابنده از سریال حسن فتحی منتشر شده است که عملی شدن احتمال ساخت را قوت می بخشد.

سازندگان پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری به تازگی برای ایفای نقش دوقلوها در این سریال فراخوان داده اند.

در این فراخوان اعلام شده است، پروژه پایتخت به زودی قرار است وارد مرحله تولید شود و گروه تولید پروژه قصد دارد اقدام به انتخاب بازیگر کند؛ به همین منظور از دختران دوقلوی تا حد سنی 18 تا 26 سال برای حضور در این سریال دعوت به عمل آمده است.

این اعلام، گمانه ها برای خداحافظی با سارا و نیکا را افزایش داده است؛ اگرچه سازندگان پایتخت فعلا در این زمینه سکوت پیشه کرده اند، اما چنین فراخوانی از سوی بسیاری به منزله حذف خواهران فرقانی اصل تلقی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ساخت سری جدید سریال «پایتخت» چه خبر؟

از ساخت سری جدید سریال «پایتخت» چه خبر؟