مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:452024-01-16اجتماعي

اولویت اسکان مسافران نوروزی با هتل ها و مراکز اقامتی است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس اولویت اسکان مسافران نوروزی را، با هتل ها و مراکز اقامتی رسمی دانست.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس اولویت اسکان مسافران نوروزی را، با هتل ها و مراکز اقامتی رسمی دانست.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: با توجه به حضور تعداد بی شماری از گردشگران و مسافران نوروزی از ظرفیت اسکان مدارس آموزش وپرورش و سایر اقامتگاه های ضروری استفاده می شود، اما اولویت اسکان مسافران، در هتل ها و مراکز اقامتی رسمی گردشگری است تا از این ظرفیت اقتصادی، بهره مند شوند.

محمد ثابت اقلیدی با تشریح چارت تشکیلاتی ستاد در سطح ملی بیان کرد: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور شامل 18 دستگاه اجرایی به ریاست معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فعالیت می کند و ستادهای اجرایی استان ها به ریاست استانداران و در استان فارس به ریاست استاندار و قائم مقامی معاونت هماهنگی گردشگری و امور زائرین است.

وی افزود: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مرکز استان وادارات تابعه آن در شهرستان ها به عنوان دبیرخانه ستاد با ایجاد تعامل و هماهنگی بین دستگاه های اجرای عضو ستاد، سعی در ارتقاء کمی و کیفی خدمات دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت اسکان مسافران نوروزی با هتل ها و مراکز اقامتی است

اولویت اسکان مسافران نوروزی با هتل ها و مراکز اقامتی است