مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 06:452023-12-31اقتصادي

ساخت واحدهای نهضت ملی بنیاد مسکن در کرمانشاه به 10 هزار و 840 واحد رسید


مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه گفت: ساخت 10 هزار و 840 واحد شهری در قالب نهضت ملی مسکن با پیشرفت فیزیکی مختلف در حال پیگیری است.

- شمس اله خدادادی، مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به 11 فعالیت عمده بنیاد مسکن، اظهار کرد: مقاوم سازی مسکن روستایی یکی از وظایف مهم بنیاد مسکن است.

وی در توضیح ساخت مسکن روستایی، اضافه کرد: ساخت مسکن روستایی به عنوان یک عامل پایدار در راستای تولید و معیشت بهتر دنبال می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه با اشاره به وجود 2 هزار و 532 روستا، تصریح کرد: بیش از 118 واحد روستایی در سطح استان داریم.

وی به رتبه یک استان کرمانشاه در سطح کشور در زمینه مقاوم سازی مسکن روستایی اشاره و بیان کرد: تاکنون با همکاری روستاییان، بنیاد مسکن و بانک ها بیش از 74 درصد واحدهای روستایی مقاوم سازی و نوسازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بهسازی و نوسازی مسکن در روستاها و همچنین شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت که واحدها به صورت فرسوده است و در محدوده طرح های هادی قرار دارند؛ از سوی بنیاد مسکن حمایت می شوند.

  خدادادی، از افزایش تسهیلات 200 میلیون تومانی به 350 میلیون تومان خبر داد و افزود: تسهیلات 350 میلیون تومانی در همین هفته جاری به بانک های عامل ابلاغ شده که متقاضیان با مراجعه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت واحدهای نهضت ملی بنیاد مسکن در کرمانشاه به 10 هزار و 840 واحد رسید

ساخت واحدهای نهضت ملی بنیاد مسکن در کرمانشاه به 10 هزار و 840 واحد رسید