مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 09:402024-01-09اجتماعي

اردبیلی ها بیش از 500 ایده به جشنواره «اگر من شهردار بودم» ارسال کردند


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل از ارسال بیش از 500 ایده شهروندی به جشنواره «اگر من شهردار بودم» خبر داد.

- اردبیلی ها بیش از 500 ایده به جشنواره اگر من شهردار بودم ارسال کردند ایسنا/اردبیل رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل از ارسال بیش از 500 ایده شهروندی به جشنواره اگر من شهردار بودم خبر داد.

اباصلت ابراهیمی 19 دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون از سوی شهروندان بیش از 500 ایده در زمینه های مختلف به دومین دبیرخانه جشنواره اگر من شهردار بودم ارسال شده است.

وی افزود: این جشنواره با هدف ارائه ایده و راهکار در حوزه مدیریت شهری و در دو رده سنی دانش آموزان و دانشجویان انجام می شود.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل تصریح کرد: علاقمندان می توانند تا 12 بهمن سال جاری، طرح ها، ایده ها و راهکارهای عملیاتی خود را در 6 محور از جمله آتش نشانی و خدمات ایمنی، فرهنگ شهری، عمران شهری، خدمات شهری و محیط زیست، حمل و نقل و ترافیک و زیباسازی به @ardabilfarhangi1 ارسال یا به فرهنگ سراها مراجعه کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره از سال گذشته آغاز شده است، گفت: منتخبین این جشنواره با حضور شهردار تجلیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیلی ها بیش از 500 ایده به جشنواره «اگر من شهردار بودم» ارسال کردند

اردبیلی ها بیش از 500 ایده به جشنواره «اگر من شهردار بودم» ارسال کردند