مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:302024-01-10حوادث

کشف 50تن آرد قاچاق و 6میلیارد کالای قاچاق در کردستان


فرمانده انتظامی کردستان از کشف 50 تن آرد قاچاق به ارزش بیش از 8 میلیارد در دیواندره و بیش از 6 میلیارد ریال کالای قاچاق در بیجار خبر داد.

- سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: ماموران انتظامی دیواندره در راستای مبارزه با قاچاق کالا، با اشراف اطلاعاتی سوله ای محل نگهداری آراد قاچاق در شهرستان را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی دیواندره با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در بازرسی از محل مورد نظر 50 تن آرد قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه  کارشناسان ارزش آرد قاچاق کشف شده را بیش از 8 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این راستا 2 نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

کشف 6 میلیارد کالای قاچاق در بیجار  سردار آزادی داشت: ماموران پلیس آگاهی بیجار با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در محور بیجار - بابارشانی را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی بیجار با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی کامیون مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 80 طاقه پارچه و 500 ثوب البسه قاچاق کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 50تن آرد قاچاق و 6میلیارد کالای قاچاق در کردستان

کشف 50تن آرد قاچاق و 6میلیارد کالای قاچاق در کردستان