مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:352023-12-27حوادث

کلاهبرداری 5 میلیارد تومانی رمال با ترفند دعانویسی


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی شخصی که با ترفند دعانویسی و رمالی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد، خبر داد.

- سردار محمدرضا هاشمی فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در پی اخبار واصله از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری  یک رمال و فالگیر در شهرستان اصفهان موضوع به صورت  ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد فرد رمالی با تبلیغ گسترده در شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام و تلگرام ادعای درمان بیماری های لاعلاج، بخت گشایی، پیدا کردن گم شده ها، مجذوب شدن در بین افراد، موفقیت در تحصیل و رفع گرفتاری ها از طریق آموخته های فراعلمی و ارتباط با اجنه و همچنین  احضار  ارواح اقدام به جذب افراد کرده و برای انجام هر کاری نیز مبالغ هنگفتی را دریافت می کند.

هاشمی فر با بیان اینکه فرد مذکور علاوه بر کلاهبرداری از شهروندان اقدام به اغفال دختران جوان و سؤاستفاده از آنان هم می کرد، گفت: تحقیقات تخصصی برای شناسایی و دستگیری متهم انجام و  نهایتاً با اقدامات هوشمندانه و تخصصی، متهم  را در مخفیگاه خود دستگیر و در بازرسی از محل کار متهم 400 نوع آلات و ادوات رمالی، مبالغ هنگفتی وجه نقد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 5 میلیارد تومانی رمال با ترفند دعانویسی

کلاهبرداری 5 میلیارد تومانی رمال با ترفند دعانویسی