مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 10:372024-01-14ورزشي

سرانه ورزشی شهرستان عنبرآباد رضایت بخش نیست


متاسفانه سرانه ورزشی فعلی شهرستان جوابگوی نیاز ورزشکاران نیست.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از عنبرآباد، یزدان افشاری پور صبح امروز در نشست شورای ورزش بخش جبالبارز جنوبی سرانه استاندارد ورزشی به ازای هر ورزشکار را یک متر مربع عنوان کرد و افزود: سال گذشته سرانه ورزشی شهرستان 2 برابر افزایش یافته که البته سرانه فعلی در شأن ورزشکاران شهرستان نیست.

وی ابراز کرد: در شهرستان عنبرآباد ورزشکارانی داریم که می توانند در سطح کشور حرف برای گفتن داشته باشند، همان طور که تیم فوتبال ساحلی با مدیریت بسیار خوب الله دادی موجب شد تا شهرستان عنبرآباد در سطح کشور بدرخشد.

 افشاری پور با بیان اینکه احداث 22 چمن مصنوعی در شهرستان تعریف شده است، اظهار کرد: با توجه به شدت گرمای هوا در تابستان عمر مفید چمن مصنوعی با احتساب این که روی آن ورزش شود یا نشود، 5 سال خواهد بود.

 فرماندار عنبرآباد با بیان این که جامعه بانوان و آقایان در حوزه جغرافیایی ورزش شهرستان تقریبا برابری می کند، عنوان کرد: تقریبا استفاده بانوان از چمن های مصنوعی در روستاها صفر در صد است، زیرا در زمین روباز نمی توانند ورزش کنند.

وی میزان اعتبار مورد نیاز برای هریک از چمن های مصنوعی را یک میلیارد و 200 میلیون تومان برآورد کرد و افزود: به دنبال زیرساختی در حوزه ورزشی هستیم که هم به نفع ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه ورزشی شهرستان عنبرآباد رضایت بخش نیست

سرانه ورزشی شهرستان عنبرآباد رضایت بخش نیست