مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 17:352023-12-29اجتماعي

مدرسه سازی موجب انتشار امید در جامعه است/ تزکیه بر تعلیم مقدم است


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مردمی سازی و امیدآفرینی از اصول دولت سیزدهم است، گفت: ساختن مدرسه ها موجب انتشار امید در جامعه می شود.

- وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مردمی سازی و امیدآفرینی از اصول دولت سیزدهم است، گفت: ساختن مدرسه ها موجب انتشار امید در جامعه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضامرادی صحرایی در آیین افتتاح دبیرستان پسرانه خیرساز 12 کلاسه متوسطه اول صفری در محله سرآسیاب فرسنگی شهر کرمان گفت: موضوع مدرسه سازی بسیار مهم است، هر چقدر در مدرسه سازی بکوشیم برای آینده سازی تلاش کرده ایم.

وی با بیان اینکه میزان میهن دوستی افراد از میزان علاقه و توجه آنان به آموزش و پرورش مشخص می شود، افزود: مردمی سازی و امیدآفرینی از اصول دولت سیزدهم است و ساختن مدرسه ها موجب انتشار امید در جامعه می شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بدون کمک خیران تا این حد نمی توانستیم در مدرسه سازی موفق باشیم، گفت: روحیه کریمانه کرمانی ها که در امر خیر مدرسه سازی از هم سبقت می گیرند ستودنیست، خیران با زحمت درآمد کسب می کنند اما به راحتی آن را انفاق می کنند.

صحرایی اظهارکرد: خیران به ما این درس را می دهند که یک بار بیشتر زندگی نمی کنیم پس جوری زندگی کنیم تا بتوانیم منشا خیر باشیم، خیران به این دنیا زیبایی های زیادی می افزایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه سازی موجب انتشار امید در جامعه است/ تزکیه بر تعلیم مقدم است

مدرسه سازی موجب انتشار امید در جامعه است/ تزکیه بر تعلیم مقدم است