مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:402023-12-25اقتصادي

طراحی زیبا، قدرت، کیفیت و قیمت مناسب، مزایای رقابتی هایما 8اس


خبرنگاران تخصصی خودرو، طراحی، قوای محرکه و قیمت را از مزایای رقابتی هایما 8S از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو برشمردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- روز گذشته سوم دی ماه، چهار محصول ایران خودرو شامل هایما 7X، هایما 8S و دو نسخه بنزینی و هیبریدی شاین مکس در اختیار رسانه های تخصصی خودرویی قرار گرفت و در میان این محصولات، هایما 8S از منظر طراحی، قوای محرکه، کیفیت و قیمت رقابتی مورد توجه بود.

 هایما 8S دارای امکانات متعددی در بخش ایمنی است که می توان به سیستم اتوهلد یا ایستایی در سربالایی (Auto hold)، سامانه ترمز ضد قفل(ABS)، سامانه کمکی ترمز (BAS)، سامانه توزیع نیروی ترمز به صورت الکترونیکی (EBD)، کمکی حرکت در سربالایی (HHC)، کنترل خودرو در سراشیبی (HDC)، کنترل پایداری الکترونیکی(ESC)، سیستم کنترل کشش(TCS)، ترمز پارک برقی(EPB) ، سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEB) برای جلوگیری از برخورد با خودروها و عابر پیاده و ترمز کمکی اضطراری (EBA) اشاره کرد.

این محصول دارای شش کیسه ایمنی هوا، شامل کیسه هوای راننده و سرنشین، جانبی و پرده ای بوده و از فرمان برقی، کلیدهای کنترلی روی فرمان (MFC)، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوکاناله (Dual Zone) با دریچه مجزا برای سرنشینان عقب و سیستم مالتی مدیا با نمایشگر لمسی 10 اینچی در میان داشبورد بهره می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی زیبا، قدرت، کیفیت و قیمت مناسب، مزایای رقابتی هایما 8اس

طراحی زیبا، قدرت، کیفیت و قیمت مناسب، مزایای رقابتی هایما 8اس