مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:002024-01-03فرهنگي

سامان صفاری: در سریال ناریا نقش عجیب و غریبی دارم


سامان صفاری بازیگر سریال ناریا گفت: نقش من در این سریال، برای خودم عجیب و غریب است و حتما برای مردم نیز همین گونه خواهد بود.

- سامان صفاری بازیگر سینما و تلویزیون که در مجموعه تلویزیونی ناریا حضور دارد در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا گفت: ناریا مجموعه ای 50 قسمتی است که به شدت تعدد لوکیشن دارد و جای ثابتی ندارد.

وی افزود: این اولین تجربه من با جواد افشار است، از ایشان به خاطر تجربه های زیادی که دارند هر روز مطالب جدیدی را می آموزم.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: 50 درصد ناریا فیلم برداری شده است و 50 درصد باقی مانده نیز در سال 1403 به پایان می رسد.

سامان صفاری درباره کاراکتر خود که همنام خود اوست بیان کرد: سامان کاراکتری است که هر لحظه یک اتفاق جدید برای او می افتد و درگیر اتفاقاتی می شود.

این نقش برای خودم عجیب و غریب است و حتما برای مردم نیز همین گونه خواهد بود.

گفتنی است مجموعه تلویزیونی ناریا با نام پیشین نیشتمان به تهیه کنندگی محمد مصری پور و کارگردانی جواد افشار در معاونت برون مرزی در حال ساخت است.

در این سریال بازیگرانی همچون سامان صفاری، آزیتا ترکاشوند، امیریل ارجمند، کاظم بلوچی، فریبا متخصص، افسانه چهره آزاد، حسن میرباقری، نسیم ادبی، ویدا جوان، کمند، امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، هامون سیدی، ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامان صفاری: در سریال ناریا نقش عجیب و غریبی دارم

سامان صفاری: در سریال ناریا نقش عجیب و غریبی دارم