مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 23:002024-01-08سياسي

راه اندازی قرارگاه انتخاباتی رسام در مازندران


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: قرارگاه رسام ایده ای نوبرانه از دست آوردهای نظام انقلاب اسلامی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 1402 است توسط هیات اندیشه ورز و جوان ستاد انتخابات در استان مازندران طراحی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، قایم عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسام مخفف رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت می باشد که سه راهبرد موثر بر تقویت مشارکت در انتخابات، پایش دقیق وضع موجود ، گفتمان سازی و تولید محتوا را دنبال می کند.

وی افزود: رقابت پایه ساز مشارکت است و این سه راهبرد حاصل رمزگذاری در زمینه های اتاق پایش فرهنگی، گفتمان و تولید محتوا به شما می رود.

  گرجی افزود: مرحله نخست رسام، راهبرد مشارکت بوده که اهمیت آن با توجه به حجم گسترده تبلیغات دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و ناامید کردن مردم از انتخابات از اولویت ویژه ای برخوردار است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: در این مرحله رسام از سه اتاق تخصصی بهره خواهد برد؛ اتاق اول اتاق رصد و پایش وضعیت است که در این اتاق وضعیت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان و کشور مورد پایش قرار خواهد گرفت، این اتاق را متخصصان رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی قرارگاه انتخاباتی رسام در مازندران

راه اندازی قرارگاه انتخاباتی رسام در مازندران