موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 20:502023-12-30ورزشي

خیز پرسپولیس برای نقل و انتقالات با منوی یحیی


هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل به حضور همه جانبه پرسپولیس در نقل و انتقالات برای جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی و پیگیری اتفاقات اخیر فوتبال رای دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هیات مدیره شرکت، امروز با حضور همه اعضا و مدیرعامل از ساعت 15 تشکیل جلسه دادند.

این نشست با توجه به رویدادهای عجیب و غریب در فوتبال ایران طی روزهای گذشته و همچنین در پیش بودن نقل و انتقالات زمستانی، حائز اهمیت ویژه بود.

هیات مدیره باشگاه با توجه به دستور جلسه و گزارش مدیرعامل، تصمیم های مهمی را اخذ کرد که سه مورد از آن ها به قرار زیر بود.

هیات مدیره با توجه به این که باشگاه پرسپولیس به دلیل اجرای واقعی قانون نقل و انتقالات از بین مدعیان قهرمانی، متحمل خسران در بخش فنی شد، تاکید کرد؛ پرسپولیس در هماهنگی و تعامل بین مدیرعامل و سرمربی و با توجه به فهرستی که از سوی کادرفنی ارایه خواهد شد، نسبت به حضور پرقدرت و البته حساب شده در پنجره زمستانی نقل و انتقالات اهتمام ورزد و با توجه به این که اکثر بازیکنان برگزیده در این زمان از فصل تحت قرارداد هستند تا حد امکان نسبت به جذب بازیکنان مورد نظر برای رفع نیازها و نواقص تیم به ویژه با توجه به آسیب دیدگی ها اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز پرسپولیس برای نقل و انتقالات با منوی یحیی

خیز پرسپولیس برای نقل و انتقالات با منوی یحیی