مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 13:352024-01-20اقتصادي

اشتغالزایی بیش از 14 هزار نفر در بخش صنایع تبدیلی و غذایی خوزستان


معاون بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از اشتغالزایی 14 هزار و 475 نفر در بخش صنایع تبدیلی و غذایی استان با صدور پروانه های بهره برداری، - ایسنا/خوزستان معاون بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از اشتغالزایی 14 هزار و 475 نفر در بخش صنایع تبدیلی و غذایی استان با صدور پروانه های بهره برداری، جواز تاسیس و موافقت نامه در دولت سیزدهم خبرداد.

عبدالهادی فرخ تبار اظهار کرد: از آغاز کار دولت سیزدهم تاکنون 71 فقره پروانه بهره برداری در بخش صنایع تبدیلی و غذایی به ظرفیت 500 هزار تن در استان صادر شده که اشتغال 1242 نفر را به دنبال دارد.

وی افزود: همچنین در این مدت 145 فقره جواز تاسیس و 731 فقره موافقت نامه صادر شده است که برای 13 هزار و 233 نفر ایجاد اشتغال می کند.

فرخ تبار با بیان اینکه تسهیلات بانکی از طریق دو منبع در اختیار متقاضیان طرح های صنایع تبدیلی و تکمیلی قرار می گیرد، عنوان کرد: سامانه اینترنتی سیتا مختص طرح های وزارت جهاد کشاورزی است که با عنوان طرح تبصره 18 از صندوق توسعه ملی تامین اعتبار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهاد کشاورزی خوزستان، وی اظهار کرد: سامانه اینترنتی بهین یاب نیز مربوط به وزارت صمت است اما اعتبارات لازم برای سرمایه در گردش طرح های به تولید رسیده کشاورزی را شامل می شود و اعتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی بیش از 14 هزار نفر در بخش صنایع تبدیلی و غذایی خوزستان

اشتغالزایی بیش از 14 هزار نفر در بخش صنایع تبدیلی و غذایی خوزستان