مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 19:452024-01-06اقتصادي

تعداد ساختمان های ناایمن دو رقمی شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی در پنجمین جلسه ستاد مدیریت بحران کلان شهر تهران با بیان اینکه برخی برداشت ها نشان می دهد که تاورکرین ها (جرثقیل برجی) حداقل ایمنی را ندارند، - شهردار تهران گفت: تاورکرین ها (جرثقیل های برجی) به عنوان یک ابزار برای ساختمان های بلند شناسنامه دار خواهند شد تا ایمنی و شناسنامه قابل رصد داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی در پنجمین جلسه ستاد مدیریت بحران کلان شهر تهران با بیان اینکه برخی برداشت ها نشان می دهد که تاورکرین ها (جرثقیل برجی) حداقل ایمنی را ندارند، گفت: تاورکرین ها باید شناسنامه دار شوند و رصد موضعی صورت بگیرد تا ایمنی آن افزایش یابد.

وی با تاکید بر اینکه افزایش ظرفیت های شهر در برابر آسیب ها در دستور کار است، گفت: بیمارستان ها و مدارس باید ایمن شوند و بنده نیز این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

شهردار تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 9 درصد از مصوبات اجرایی جلسات قبل ستاد، اجرایی نشده که مشخص شد نیاز به منابع ملی دارد، اظهار کرد: تهران چهار مخاطره اصلی دارد که شامل زلزله، سیل، فرونشست زمین و طوفان است و در این جلسه ناظر بر زلزله و فرونشست بحث شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد ساختمان های ناایمن دو رقمی شده است

تعداد ساختمان های ناایمن دو رقمی شده است