مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 00:002024-01-16اقتصادي

به روش فست فودی ها یک سوخاری لاکچری درست کن!


گرچه اسمش دهان پرکن است و ظاهرش فریبنده اما طبخ آن اصلا کار سختی نیست و با دستورپختی درست و درمان می توانید سوخاری منحصر به فرد خودتان را نوش جان کنید.

- گروه زندگی: هرچقدر هم که بخواهیم قید فست فودها را بزنیم و ذائقه بچه ها را به غذای سالم عادت دهیم اما باز پای فست فودها به سبد غذایی مان باز می شود، چون قرارنیست همیشه نه بگوییم و حسرت چیزهای ساده را به دل بچه ها بگذاریم.

البته وقتی هم به یک وعده فست فود رضایت دهیم، تازه می رسیم به خان بعدی و حساب و کتاب یک غذای بیرون از خانه که هوش از سر آدم می برد و مثلا برای یک خانواده 4 نفره حدود یک میلیون تومان آب می خورد؛ پس چه بهتر که خودمان راه و روش یک فست فود سالم و حرفه ای مثل مرغ سوخاری را یاد بگیریم تا اگر اینبار هوس به جانمان افتاد، بلافاصله دست به کار شده و دل همه را بدست آوریم.

تازه می توانیم دو سوم پول شام بیرون را هم برای کارهای ضروری تر کنار بگذاریم!  طبخ یک سوخاری خانگی به سبک سرآشپزها اما مگر می شود در خانه یک فست فود رستورانی به سبک آشپزها درست کرد؟ بله کار چندان سختی نیست.

آن ها هم، یکی مثل خود ما هستند و فقط فوت و فن هایی را می دانند که اگر ما نیز آن ها را بدانیم، غذایمان قابلیت رقابت با بهترین ها را خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به روش فست فودی ها یک سوخاری لاکچری درست کن!

به روش فست فودی ها یک سوخاری لاکچری درست کن!