مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 16:452023-12-31بين الملل

پیام تبریک شی به پوتین به مناسبت سال نو میلادی


رییس جمهور چین در پیام تبریک به همتای روس خود به مناسبت آغاز سال نو میلادی، گفت در دوره رهبری آن ها اعتماد سیاسی میان 2 کشور عمیق تر شده و روابط میان مسکو و پکن در حال توسعه در مسیر درست هستند.

- رییس جمهور چین در پیام تبریک به همتای روس خود به مناسبت آغاز سال نو میلادی، گفت در دوره رهبری آن ها اعتماد سیاسی میان 2 کشور عمیق تر شده و روابط میان مسکو و پکن در حال توسعه در مسیر درست هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شی جین پینگ رییس جمهور چین در پیام خود به ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه نوشت: در رهبری تازه مشترک ما، اعتماد سیاسی میان دو طرف بیشتر شده، همکاری استراتژیک نزدیک تر شده و همکاری سودمند مشترک به طور مداوم به نتایج مطلوبی رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، رییس جمهوری چین افزود که در 2023، روابط روسیه و چین در برابر فضای پرتنش بین المللی دوام آورده و توسعه باثبات و سالم خود را حفظ کرد.

او اظهار کرد که ارتباط مسکو و پکن همچنان در مسیر درست قرار داشته و به توسعه ادامه می دهد.

پوتین در پیامی که شنبه به مناسبت سال جدید میلادی به همتای چینی خود فرستاد، اظهار کرد که همکاری های اقتصادی دو کشور در 2023 رشد مضاعف داشته و تجارت میان روسیه و چین در این سال از 200 میلیارد دلار فراتر رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک شی به پوتین به مناسبت سال نو میلادی

پیام تبریک شی به پوتین به مناسبت سال نو میلادی