مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 23:202024-01-02حوادث

مسافران مترو طعمه خواهران جیب بُر


2 خواهر جیب بر که از مسافران مترو و اتوبوس سرقت می کردند از سوی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت، گفت: در پی وقوع سرقت های سریالی از شهروندان به روش جیب بری در بی آر تی، مترو و فروشگاه ها، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با بررسی های میدانی دریافتند، 2 زن جوان به شیوه تنه زدن به دیگران اموال باارزش مسافران و افراد حاضر در مکان های شلوغ را سرقت کرده و به سرعت از محل متواری می شوند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه با استفاده از سرنخ های به دست آمده موفق شدند مخفیگاه متهمان را در جنوب شهر تهران شناسایی کنند و پس از هماهنگی های قضایی، هر دو متهم را که خواهر بودند در یک عملیات پلیسی در مخفیگاه شان دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: از مخفیگاه متهمان، 9 دستگاه گوشی لمسی، 5 قطعه سیمکارت، 57 حلقه انگشتر زنانه و مردانه، 39 رشته گردنبند و دستبند، 24 عدد گوشواره، یک عدد افشانه گاز اشک آور، 13 فقره کارت مترو، 18 عدد رم گوشی و تعدادی کارت و مدارک شناسایی متعلق به افراد مختلف کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران مترو طعمه خواهران جیب بُر

مسافران مترو طعمه خواهران جیب بُر