مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:202024-01-08اجتماعي

هوای خراسان جنوبی از فردا گرم تر می شود


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: به تدریج از فردا تا چهارشنبه روند تغییرات دما در استان افزایشی است و انتظار داریم از شدت سرما و یخبندان شبانه در منطقه کاسته شود.

- جواد نخعی، کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: همان طور که انتظار می رفت صبح امروز سرما و یخبندان در منطقه تشدید شد و فراگیر بود.

وی با بیان اینکه صبح امروز کمینه دما در قاین به منفی 7 درجه سلسیوس رسیدافزود: همچنین صبح امروز کمینه دما در بیرجند، سربیشه و خضری منفی 6 درجه، علی آباد زارعین منفی 5 درجه، سرایان و بشرویه منفی 3 درجه، خوسف، زهان، اسدیه و فردوس منفی 2 درجه و دهسلم حتی به یک درجه زیر صفر رسیده است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی با بیان اینکه مطابق با الگوی نقشه ها امروز شرایط جوی در استان پایدار است، گفت: از اواخر امشب تا پایان هفته جاری به تناوب افزایش ابر در استان انتظار می رود.

نخعی بیان داشت: به تدریج از فردا تا چهارشنبه روند تغییرات دما در استان افزایشی بوده و انتظار داریم از شدت سرما و یخبندان شبانه در منطقه کاسته شود.

وی اضافه کرد: در شب و روز گذشته قاین با کمینه دمای منفی هفت درجه سردترین شهر و دهسلم با بیشینه دمای 19 درجه گرمترین ایستگاه استان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای خراسان جنوبی از فردا گرم تر می شود

هوای خراسان جنوبی از فردا گرم تر می شود