مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 17:012024-01-10اقتصادي

توقف حرکت ماشین سازی لرستان با دست اندازهای بانکی


استاندار لرستان با اشاره به مشکلات بانکی کارخانه ماشین سازی استان، گفت: متاسفانه فرمول های متداول و متعارف بانک ها در کشور مناسب نیست، امیدواریم بتوانیم با چانه زنی مشکلات را حل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار عصر امروز در حاشیه بازدید از شرکت ماشین سازی لرستان با اشاره به اینکه سابقه ماشین سازی لرستان به قبل از انقلاب برمی گردد، توضیح داد: برای احیا این واحد ظرف دوسال گذشته حدود یک هزار میلیارد تومان هزینه شده است که ماحصل آن اشتغال 200 نفر است.

وی با بیان اینکه ماشین سازی لرستان در حال حاضر با 30 درصد ظرفیت خود فعالیت می کند، گفت: در صورتی که 70 درصد ظرفیت باقیمانده هم فعال شود اشتغال زایی این واحد به 900 نفر هم افزایش پیدا می کند.

به گفته استاندار لرستان ماشین سازی لرستان از سال گذشته تاکنون 10 قرارداد با کارخانجات بزرگ کشور منعقد کرده است، ارزش این قراردادها یک هزار و 300 میلیارد تومان بوده است.

زیویار گفت: حمایتی که نیاز است از ماشین سازی انجام شود در قالب سرمایه در گردش و سرمایه ثابت است، چون این کارخانه در حوزه بازار یابی با مشکلی مواجه نیست.

وی بیان کرد: برای تامین تسهیلات مورد نیاز مذاکراتی با بانک ها انجام داده ایم، بانک ها اما کم و کسری در وثیقه را مطرح می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف حرکت ماشین سازی لرستان با دست اندازهای بانکی

توقف حرکت ماشین سازی لرستان با دست اندازهای بانکی