مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 12:102024-01-02دانش

بورس های دانشجویی در جهت توزیع مناسب داوطلبان کنکور در رشته های مختلف ایجاد شده است


مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان گفت: بورس های دانشجویی در جهت توزیع مناسب داوطلبان کنکور در رشته های تحصیلی و تامین نیروی انسانی توانمند در حوزه های مختلف ایجاد شده است.

- مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان گفت: بورس های دانشجویی در جهت توزیع مناسب داوطلبان کنکور در رشته های تحصیلی و تامین نیروی انسانی توانمند در حوزه های مختلف ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست صمیمی محمد محمدی مسعودی مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان با صاحبان صنایع در خصوص معرفی بورس های دانشجویی در محل این سازمان برگزار شد.

مسعودی با بیان اینکه یکی از اهداف وزارت علوم توزیع مناسب داوطلبان در رشته های تحصیلی و تامین نیروی انسانی توانمند در حوزه های مختلف است؛ تصریح کرد: ما به اندازه کافی دانشجویان مستعد و فضای کافی برای تحصیل دانشجویان داریم و می توانیم دانشجویانی را تربیت کنیم که در حوزه های گوناگون بتوانند مثمرثمر واقع شوند و سبب ارتقاء جامعه باشند.

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان اظهار کرد: یکی از مسائل مهم سال های آتی کشور عدم توازن داوطلبان کنکور سراسری متناسب با رشته های تحصیلی است.

در حال حاضر بخش اعظمی از دانشجویان ما به سمت رشته های پزشکی و دندان پزشکی و داروسازی می روند به طوری که در سال گذشته 580 هزارنفر از کنکوری ها داوطلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس های دانشجویی در جهت توزیع مناسب داوطلبان کنکور در رشته های مختلف ایجاد شده است

بورس های دانشجویی در جهت توزیع مناسب داوطلبان کنکور در رشته های مختلف ایجاد شده است