مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 12:002024-01-05سياسي

مردم ما نستوهانه مسیر امام راحل را تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهند داد


مدیر سابق حوزه های علمیه استان کرمان گفت: مردم ما نستوهانه و خستگی ناپذیر در مسیری که امام راحل آغاز کرد تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد داد.

- مردم ما نستوهانه مسیر امام راحل را تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهند داد ایسنا/کرمان مدیر سابق حوزه های علمیه استان کرمان گفت: مردم ما نستوهانه و خستگی ناپذیر در مسیری که امام راحل آغاز کرد تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام الله وردی در حاشیه مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در گفت و گو با ایسنا ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی کرمان و به خون غلتیدن تعداد زیادی از هموطنان اظهار کرد: دشمن جمعی از خواهران و برادران ما را در گلزار شهدای کرمان و در راه سیدالشهدای مقاومت به شهادت رساند.

وی با اشاره به حضور مردم در مراسم تشییع شهدای کرمان بیان کرد: انبوه جمعیت حاکی از این است که مردم ما نستوهانه و خستگی ناپذیر در مسیری که امام راحل آغاز کرد تا ظهور حضرت مهدی(عج) به راه خود ادامه خواهند داد.

الله وردی با اشاره به اینکه جنایت دشمن دفعه اول نیست و آخرین بار نیز نخواهد بود، افزود: ما این اقدام جنایتکارانه را محکوم می کنیم.

حجت الاسلام حسین جمالی مقدم طلبه جوانی که در این مراسم حضور داشت با محکوم کردن جنایت تروریستی و به خاک و خون کشیدن زائران سرادر حاج قاسم س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ما نستوهانه مسیر امام راحل را تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهند داد

مردم ما نستوهانه مسیر امام راحل را تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهند داد