مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 11:252023-12-23اجتماعي

برف روبی 160 کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از برف روبی بیش از 160 کیلومتر از محورهای مواصلاتی این استان طی 24ساعت گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از برف روبی بیش از 160 کیلومتر از محور های مواصلاتی استان در 24 ساعت گذشته خبر داد.

  وی افزود: در 24 ساعت گذشته به طور میانگین در کلیه محورهای مواصلاتی جنوب استان 46 ساعت بارش نزولات آسمانی باعث انسداد هیچ مسیری نشد و راهداران استان توانستند 160 کیلومتر از این محور ها را برف روبی کنند.

  دست نشان گفت: با توجه به اینکه هم استانی های عزیز هنگام سفر در مناطق برف گیر از زنجیر چرخ و لوازم زمستانی استفاده نکرده بودند، با تلاش های 30 نفر از راهداران استان در نقاط مختلف برف گیر، تعداد 30 خودرو در مسیر آزاد سازی شد.

   وی ادامه داد: با توجه به درگیر بودن تعداد بیش از 15 دستگاه خودرو سنگین در عملیات برف روبی گفت: بیش از 100 تن شن و ماسه در جاده های استان به منظور جلوگیری از لیز خوردن خودرو ها استفاده شده است و مشکلی از بابت انسداد راه ها نداشتیم.

   مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در تشریح نحوه اطلاع از وضعیت راه ها گفت: کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به صورت 24 ساعته پاسخگوی شماره تلفن 141 هستند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف روبی 160 کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

برف روبی 160 کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی