مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 10:402023-12-26سياسي

آملی لاریجانی: رژیم صهیونیستی روی آرامش به خود نخواهد دید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «صادق آملی لاریجانی» رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی، شهادت «سیدرضی موسوی» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: - رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، به مناسبت شهادت سید رضی موسوی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی بابت این جنایت، روی آرامش به خود نخواهد دید.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی، شهادت سیدرضی موسوی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:بسم الله الرحمن الرحیمشهادت سردار پر افتخار اسلام، سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی سپاه و مدافعان حرم در سوریه موجب تأسف و تأثر گردید.

اینجانب شهادت ایشان را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله)، ملت شریف و مقاوم ایران، همکاران و خانواده محترم و بزرگوارش تبریک و تسلیت عرض می نمایم و مطمئنم به فرموده عمیق و والای قرآنی: بل احیاء عند ربهم یرزقون متنعم به حیات حقیقی و مرزوق در جوار حق خواهد بود.

رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی هم بداند با ادامه این قبیل جنایات، هرگز نمی تواند روی آرامش به خود ببیند و تاوان این قبیل جنایات را به سختی خواهد داد و قطعاً پیروزی از آن مؤمنان است که این وعده الهی است؛ کَانَ حَقًّا عَلَیْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آملی لاریجانی: رژیم صهیونیستی روی آرامش به خود نخواهد دید

آملی لاریجانی: رژیم صهیونیستی روی آرامش به خود نخواهد دید