مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 15:402024-01-18اقتصادي

آمار جذاب نتفلیکس، 95 هزار سال زمان مشاهده تنها در یک سال و یک کشور


در حالی که بسیاری معتقدند مخاطب فیلم و سریال در شرایط فعلی کاهش پیدا کرده است، نتفلیکس آماری از میزان مخاطب و درآمدش در سال 2023 منتشر و این فرضیه را نقض کرد.

- خبرگزاری فارس ـ گروه هنر و رسانه: هزینه و درآمد شاید اولین مؤلفه رشد و یا افت یک صنعت باشد، جملاتی مانند ، ساخت فیلم در فضای هنری ایران دیگر صرف اقتصادی ندارد.

از طرف سازندگان آثار مؤید این اتفاق است.

در حالی که پلتفرم های شبکه نمایش خانگی در ایران شفافیتی در میزان درآمدشان ندارند، نتفلیکس به عنوان یکی از بزرگ ترین و موفق ترین شرکت های ارائه خدمات پخش محتوای ویدئویی (استریمینگ) به تازگی آمار فروش و مخاطب خود در سال 2023 را منتشر کرد، مطابق با این آمار نتفلیکس در سال گذشته میلادی 32 میلیارد دلار کمی کمتر از فروش کل نفت یک سال ایران (35 میلیارد دلار) فروش داشته است.

یکی از سریال های ایرانی و یکی از سریال های پربازدید نتفلیکس این درآمد درحالی به وجود آمده که نتفلیکس برخلاف وی اودی ها در ایران درآمدی از طریق فروش ترافیک اینترنت کسب نمی کند.

پیش از این و در آمار اعلام شده در دسامبر 2021 این شرکت تولید کننده محتوای تصویری و استریم میزان مخاطب خود را بیش از 222 میلیون مشترک در سراسر جهان اعلام کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار جذاب نتفلیکس، 95 هزار سال زمان مشاهده تنها در یک سال و یک کشور

آمار جذاب نتفلیکس، 95 هزار سال زمان مشاهده تنها در یک سال و یک کشور