مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 18:052024-01-17بين الملل

گوترش: جهان در غزه نظاره گر است و کاری نمی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد امروز چهارشنبه در جریان سخنرانی خود در نشست «مجمع جهانی اقتصاد» در داووس سوییس، - دبیرکل سازمان ملل امروز در نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس، تصریح کرد: جهان در غزه نظاره گر است و کاری نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد امروز چهارشنبه در جریان سخنرانی خود در نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوییس، در سخنانی رژیم صهیونیستی را به نادیده گرفتن قوانین بین المللی متهم و اذعان کرد که اشغالگران قدس کنوانسیون های ژنو را زیر پا می گذارند و حتی منشور سازمان ملل را نقض می کنند.

دبیرکل سازمان ملل همچنین در خصوص تحولات جاری در نوار غزه افزود: در حالی که غیرنظامیان به ویژه زنان، کودکان، کشته یا زخمی می شوند و در پی بمباران ها مجبور به ترک خانه های خود شده و از دسترسی به کمک های بشردوستانه محروم می مانند، جهان نظاره گر است و هیچ کاری انجام نمی دهد.

آنتونیو گوترش همچنین درخواست لفظی و منفعلانه خود را مبنی بر وقفه فوری نبرد ها برای ارائه کمک های بشردوستانه در نوار غزه بار دیگر مطرح کرد.

وی در ادامه در نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوییس اضافه کرد: اصلاحات شورای امنیت سازمان ملل و یک دستورکار جدید پیشنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوترش: جهان در غزه نظاره گر است و کاری نمی کند

گوترش: جهان در غزه نظاره گر است و کاری نمی کند