مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:002024-01-10سياسي

امکان شرکت در انتخابات با 5 مدرک شناسایی


دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: مردم در دوره های گذشته تنها با شناسنامه و کارت ملی می توانستند در انتخابات شرکت کنند، اما در این دوره با 5 مدرک شناسایی می توانند در فرایند رای گیری حاضر شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، امیر فریدنیا ،دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی امروز در نشست اقدامات انجام شده برای الکترونیکی شدن انتخابات که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط کنونی ناامیدی در فضای مجازی گسترش پیدا کرده و همین امر باعث شده است امید آفرینی در جامعه کمرنگ شود، در این میان، رسانه های داخلی در ترغیب مردم به حضور و مشارکت بیشتر نقش اساسی دارند .

وی به ضرورت دشمن شناسی در عرصه سیاسی اشاره و ابراز کرد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حال جهاد هستیم و رسالت سنگینی بر آگاه سازی جامعه بر دوش خواص جامعه است و باید مراقب باشیم بی اعتمادی در جامعه دامن زده نشود.

  دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به اینکه خراسان رضوی زمینه و شرایط برای انتخابات سالم و ایمن را فراهم کرده است، ابراز کرد: تاکنون 4 هزار و 545 شعبه پایش و قطعی شده است و از این تعداد 3 هزار و 564 شعبه ثابت و 981 شعبه سیار وجود دارد .

  فریدنیا خاطرنشان کرد: در دوره های گذشته تنها با شناسنامه و کارت ملی می توانستند در انتخابات شرکت کنند، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان شرکت در انتخابات با 5 مدرک شناسایی

امکان شرکت در انتخابات با 5 مدرک شناسایی