مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 09:302023-12-23اقتصادي

گیشه سینمای ایران تا 1000 میلیاردی شدن چقدر فاصله دارد؟


سینمای ایران در حالی زمستان 1402 را آغاز کرد که گیشه سالن ها برای محقق شدن فروش 1000 میلیارد تومانی، به فروش بلیتی با رقم حدود 148 میلیارد تومان نیاز دارد.

- جی پلاس ، ایسنا نوشت:سینمای ایران در پاییز امسال به مدد اکران کمدی های متعدد توانست به فروش قابل قبولی پس از رکود چند ساله ناشی از دوران کرونا و التهاب های اجتماعی و سیاسی برسد.

اگرچه این فروش به زعم برخی سینمادارن و پخش کننده ها امیدبخش محسوب می شود اما نکته اینجاست که تنها چند فیلم در این چرخه توانسته اند به فروش بالا دست پیدا کنند و بعضی فیلم ها علی رغم اینکه پیش بینی می شد با اکران در کنار فیلم های کمدی به موفقیتی نسبی برسند، ولی با توجه به نبود تبلیغات کافی و نیز سانس ها و سالن های بیشتری که در اختیار کمدی ها قرار گرفت، اکران موفقی را تجربه نکردند.

در این بین برخی سینماگرانی که هم اکنون فیلم هایشان روی پرده سینماست از تبعیضی که برای برخی فیلم های کمدی با اختصاص دادن سالن و سانس بیشتر بوجود آمده، گله دارند بخصوص آنکه معتقدند دست اندرکاران و تصمیم گیران سینما، برای آنکه رویای 1000 میلیاردی شدن فروش سینما را در این دوران به تثبیت برسانند، حاضر شدند برخلاف مصوبه شورای صنفی نمایش که تاریخ مشخصی را برای پایان اکران فیلم فسیل در تهران اعلام کرده بود، این فیلم را پس از مدتی کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیشه سینمای ایران تا 1000 میلیاردی شدن چقدر فاصله دارد؟

گیشه سینمای ایران تا 1000 میلیاردی شدن چقدر فاصله دارد؟