مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 16:502024-01-17سياسي

سخنگوی آموزش و پرورش: مطالبات معلمان خرید خدمات به زودی پرداخت می شود


علی فرهادی در دیدار با جمعی از نمایندگان معلمان خرید خدمات کشور اظهار کرد: جلسات بسیاری با سازمان اداری و استخدامی برگزار کردیم و تعامل و همکاری قوی بین سازمان اداری و استخدامی و آموزش و پرورش صورت گرفت که بهترین حالت را برای نیروهای خرید خدمات درنظر .

- علی فرهادی در دیدار با جمعی از نمایندگان معلمان خرید خدمات کشور اظهار کرد: جلسات بسیاری با سازمان اداری و استخدامی برگزار کردیم و تعامل و همکاری قوی بین سازمان اداری و استخدامی و آموزش و پرورش صورت گرفت که بهترین حالت را برای نیروهای خرید خدمات درنظر بگیریم و یک پایش کامل هم داشته باشیم.

سخنگوی آموزش و پرورش با بیان اینکه مطالبات معلمان خرید خدمات به زودی پرداخت خواهد شد، گفت: معلمان غیررسمی شامل خرید خدمات و غیردولتی به ازای هر سال خدمت در آموزش و پرورش در آزمون استخدامی ضریب 10 درصد دریافت خواهند کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ علی فرهادی در دیدار با جمعی از نمایندگان معلمان خرید خدمات کشور اظهار کرد: جلسات بسیاری با سازمان اداری و استخدامی برگزار کردیم و تعامل و همکاری قوی بین سازمان اداری و استخدامی و آموزش و پرورش صورت گرفت که بهترین حالت را برای نیروهای خرید خدمات درنظر بگیریم و یک پایش کامل هم داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی آموزش و پرورش: مطالبات معلمان خرید خدمات به زودی پرداخت می شود

سخنگوی آموزش و پرورش: مطالبات معلمان خرید خدمات به زودی پرداخت می شود