مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 18:252023-12-30سياسي

وداع آبادانی ها با لاله زهرایی+عکس


اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده های معظم شهدا با پیکر پاک یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در آبادان وداع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، آیین وداع با پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در آبادان دیار شهید دریاقلی سورانی یان چشمه ای و شهید حامد هلالی برگزار شد.

در این محفل که امروز شنبه نهم دی ماه همزمان با فرا رسیدن چهاردهمین سالروز خلق حماسه 9 دی سال 1388 در بلوار پرویز دهداری آبادان برگزار شد خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان و رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند.

در این آیین که حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه آبادان نیز حضور داشت همشهریان سردار شهید حمید قبادی نیا، سردار شهید فاضل شیرالی و سردار شهید حسین امامی پیکر پاک و مطهر این لاله بی نشان را در آغوش کشیدند و تابوت نورانیش را بوسه باران کردند.

  جمعی از دانش آموزان مقاطع تحصیلی نیز با حضور در بلوار پرویز دهداری آبادان در کنار پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام حضور یافتند و با این لاله بی نشان دوران دفاع مقدس وداع کردند.

دهه هفتادی ها، دهه هشتادی و جوانان خوزستانی نیز در آیین وداع با پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام در آبادان دیار شهید علی صالحی مجد، شهید یونس بحر و سرباز شهید ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع آبادانی ها با لاله زهرایی+عکس

وداع آبادانی ها با لاله زهرایی+عکس