مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 09:302024-01-05سياسي

ننگ فاجعه کرمان تا ابد بر پیشانی تروریست ها خواهد ماند


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان و افراد غیر نظامی کار همیشگی دشمن است و این ننگ تا ابد بر پیشانی تروریست ها خواهد ماند.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان و افراد غیر نظامی کار همیشگی دشمن است و این ننگ تا ابد بر پیشانی تروریست ها خواهد ماند.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت وگو با ایسنا ضمن تسلیت فاجعه تروریستی کرمان افزود: دشمنان اسلام و ایران همیشه در پی جنایت علیه این ملت هستند و این بار خباثتشان را با حادثه تروریستی کرمان آشکار کردند.

وی تصریح کرد: ملت ایران از مکتب عاشورا درس گرفته اند و شهادت هدفشان است و اقدامات کوردلانه دشمنان، لحظه ای آنها را در راهشان سست نخواهد کرد.

حجت الاسلام ذاکر با تاکید به اینکه دشمن از اسم و زائر سردار سلیمانی هم می ترسد، خاطر نشان کرد: مسلمانان ایران همیشه پرچمدار مبارزه با ظلم هستند و با بصیرت و وحدت کلمه در هر فتنه ای پیروز شده اند و اجازه نداده اند دشمن با نقشه های شوم خود انسجام آنها را از بین ببرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: فرزندان حاج قاسم و رهبر انقلاب به زودی انتقام این جنایت تروریستی را خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ننگ فاجعه کرمان تا ابد بر پیشانی تروریست ها خواهد ماند

ننگ فاجعه کرمان تا ابد بر پیشانی تروریست ها خواهد ماند