مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:402024-01-06سياسي

بیانیه تشکل های شاهد و ایثارگر در محکومیت اقدام تروریستی در کرمان


تشکلهای شاهد و ایثارگر در پی شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با صدور بیانیه ای اقدام مذبوحانه گروه الحادی داعش را محکوم و با اعضای خانواده های شهدا و آسیب دیدگان ابراز همدردی کردند.

- تشکلهای شاهد و ایثارگر در پی شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با صدور بیانیه ای اقدام مذبوحانه گروه الحادی داعش را محکوم و با اعضای خانواده های شهدا و آسیب دیدگان ابراز همدردی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در این بیانیه آمده است: همزمان با سالگرد شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گروه الحادی داعش که از عوامل مزدور استکبار جهانی و دولتهای رو به زوال منطقه هستند به منظور انتقام گیری از ملت شریف ایران دست به اقدامی تروریستی زده و با به خاک و خون کشیدن هموطنان بی گناه کشورمان، اوج دشمنی و وحشی گری را به نمایش گذاشتند و مردم ایران را عزادار نمودند.

قساوت و ددمنشی این جنایت پیشگان با ریختن خون کودکان و فرزندان این ملت گواهی بر کینه و انتقام جویی آنان از شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و همچنین حیات یالثارات الحسین(ع) است و ملت شهیدپرور ایران اسلامی بداند قطره قطره خون این شهیدان دلیل محکمی بر عزم راسخ خدمتگزاران آنها در گرفتن انتقام سخت از دشمنان قسم خورده و پلید اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه تشکل های شاهد و ایثارگر در محکومیت اقدام تروریستی در کرمان

بیانیه تشکل های شاهد و ایثارگر در محکومیت اقدام تروریستی در کرمان