مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 14:052023-12-28سياسي

مقاومت امروز فرهنگ پیشرو و برتر جهان است


فرهنگ مقاومت امروز فرهنگ پیشرو و برتر در جهان است و مردم جهان مقاومت را بهترین راه و فرهنگ برای مبارزه با استکبار جهانی می دانند.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان فامنین گفت: فرهنگ مقاومت امروز فرهنگ پیشرو و برتر در جهان است و مردم جهان مقاومت را بهترین راه و فرهنگ برای مبارزه با استکبار جهانی می دانند.

سیدروح الله حسینی در جلسه هماهنگی برنامه های 9 دی شهرستان فامنین اظهار کرد: فرهنگ مقاومت برگرفته از ارزش های انقلاب اسلامی است و تأثیر انقلاب اسلامی بر تحولات جهان همچنان ادامه دارد.

وی افزود: مردم فلسطین امروز با الهام از فرهنگ مقاومت رژیم صهیونیستی و کشورهای طرفدار جنایتکار آن را در دنیا بی آبرو کرده اند و مردم جهان می دانند حقوق بشر استکباری همه انسان ها را در بر نمی گیرد و مختص آمریکایی ها و اروپایی ها و بر مبنای آپارتاید و نژادپرستی است.

حسینی با تبریک و تسلیت شهادت سیدرضی موسوی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا با ترور سرداران عرصه مقاومت مانند حاج قاسم و سید رضی موسوی نمی توانند مقاومت مردم جهان در برابر زیاده خواهی استکبار را بی اثر کنند و خون شهدا به اقتدار مقاومت می افزاید.

وی تصریح کرد: از نهم تا پانزدهم دی ماه به عنوان دهه مقاومت نامگذاری شده و برنامه های خوبی در این زمینه در شهرستان در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت امروز فرهنگ پیشرو و برتر جهان است

مقاومت امروز فرهنگ پیشرو و برتر جهان است