مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 08:202024-01-10اجتماعي

آغاز محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران


محدودیت های ترافیکی از امروز چهارشنبه 20 دی در جاده های ارتباطی مازندران به پایتخت اعمال خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد: محدودیت های ترافیکی از امروز چهارشنبه 20 دی تا روز شنبه 23 دی ماه در جاده های مازندران اعمال می شود و بر اساس آن تردد موتور سیکلت ها بجز تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی از ساعت 12 امروز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محور های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، و بالعکس ممنوع می باشد.

 محدودیت تردد محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 الی 24 امروز چهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 همان روز از ابتدای تونل کندوان بسمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 الی 24 روز جمعه، از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

 محدودیت تردد محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 22 روز جمعه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت مقطعی یکطرفه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران

آغاز محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران