مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 20:402023-12-23سياسي

لزوم گسترش بازی های خانوادگی و جذاب کردن بازی های جمعی


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: گسترش بازی های خانوادگی و جذاب کردن بازی های جمعی به جای بازی های فردی را باید گسترش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه زنان و جوانان خبرگزاری فارس، انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده امروز 2 دی 1402 در نشست امضای تفاهم نامه مشترک که بین معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، شورای فرهنگی عمومی کشور و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه بازی و سرگرمی های خانواده… برگزار شد، گفت: باید در خانواده و از طریق بازی های فیزیکی و رایانه ای بتوانیم فرهنگ و سبک زندگی ایرانی _ اسلامی را حفظ کنیم و به نسل بعد منتقل کنیم و در جاهایی که نیاز به اصلاح دارد آن را اصلاح کنیم.

خزعلی تاکید کرد: در بحث سیاست گذاری برای گسترش بازی هایی که حامل پیام فرهنگی است، توسعه بازی های ایرانی اسلامی و بازی های سنتی با نگاه نو را باید گسترش بدهیم.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: گسترش بازی های خانوادگی و جذاب کردن بازی های جمعی به جای بازی های فردی که فقط فرد هست و دستگاه رایانه یا دستگاه موبایلی که با آن سرگرم است را باید گسترش دهیم و فرد یاد بگیرد که دیگران را در سرگرمی و شادی خود شریک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم گسترش بازی های خانوادگی و جذاب کردن بازی های جمعی

لزوم گسترش بازی های خانوادگی و جذاب کردن بازی های جمعی